.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بي سابقه‌ترين حضور مردم مازندران در 28 سال انقلاب
امروز تثبيت سال گشت انقلاب اسلامي با حضور پر شور و انقلابي مردم ولايتمدار مازندران در صحنه تاريخ پر افتخار اين مرز و بوم رقم خورد.

امروز تثبيت سال گشت انقلاب اسلامي با حضور پر شور و انقلابي مردم ولايتمدار مازندران در صحنه تاريخ پر افتخار اين مرز و بوم رقم خورد.
  
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مردم شهيد پرور مازندران امروز در يك حضور بي‌سابقه همچون ياران امام حسين با امام و رهبر نظام اسلامي خود تجديد ميثاق كردند و روز 22 بهمن را روز سر افرازي و نجات ميهن خواندند.

مردم مازندران امروز در حضور پر شور و تاريخي چند صد هزار نفري خود با سر دادن شعار "تحريم آمريكا ديگر اثر ندارد و بوش به جز خود كشي راه دگر ندارد" خشم و انزجار خود را از سياست‌هاي خصمانه و غلط آمريكاي جنايت كار اعلام داشتند.

اين مردم هميشه در صحنه همچنين دستيابي به انرزي صلح آميز هسته‌اي را پايان وابستگي ايران اسلامي به ديگر كشورها دانستند و با سر دادن شعار( تعليق هسته اي ديگر محال است )حمايت‌هاي همه جانبه خود را از دست يابي دانشمندان ايراني به فناوري صلح آميز هسته‌اي اعلام كردند.

مردم غيور مازندران با حضور چشمگير و بي سابقه خود در مراسم امروز پاسخ تندي به ياوه‌گويي‌هاي رئيس جمهور بي‌تدبير آمريكا و نخست وزير انگليس دادند و دست رد به سينه افرادي كه خواهان بر اندازي حاكميت اسلامي ايران داشتند زدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.